Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Opel MOVANO B Autobus (X62) 2.3 CDTI FWD (JV) (2013.01-???) 150km » 51-0823 elstock
wybrany samochód: 
Opel Movano B Autobus (x62) 2.3 Cdti Fwd (jv) (2013.01-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-0823 ELSTOCK

51-0823 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
895.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:7 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 7 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0823

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaVALEO DCS-17EC
Ø koła pasowego [mm]130
Liczba rowków6
Ilość oleju [ml]110
Czynnik chłodniczyR 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Liczba otworów do mocowania3
Ciężar netto [kg]7
nr EAN5704651467278

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0823 ELSTOCK

Koszt kaucji: 211.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: VOLVO S60 II, S80 II, V60 I, V70 III, XC60 I, XC70 II, XC90 I 2.5-3.2 10.02-02.17
numery OEM:
VOLVO      30722087
VOLVO      30780460
VOLVO      30780589
VOLVO      30780590
VOLVO      30780715
VOLVO      31250520
VOLVO      31250605
VOLVO      31250606
VOLVO      31267141
VOLVO      31291136
VOLVO      31366156
VOLVO      36000282
VOLVO      36000283
VOLVO      36000455
VOLVO      36000497
VOLVO      36001663
VOLVO      36002422
VOLVO      36002424
VOLVO      36002623
VOLVO      36002746
VOLVO      36011354
VOLVO      36011359
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0823 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.