Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Ford FOCUS I (DAW, DBW) RS (2002.10-2004.11) 215km » 51-1307 elstock
wybrany samochód: 
Ford Focus I (daw, Dbw) Rs (2002.10-2004.11) 215km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-1307 ELSTOCK

51-1307 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
868.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

51-1307

dostawca:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaDenso 7SBH17C
Ø koła pasowego [mm]110
Liczba rowków6
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
Czynnik chłodniczyR 1234yf
ID sprzęgłaElectromagnetic
Ciężar netto [kg]6,7
ID wykonania wtyczki2 pins
Rodzaj mocowaniaMocowanie 3-punktowe
nr EAN5704651608329

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-1307 ELSTOCK

Koszt kaucji: 211.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: FORD FOCUS III/HATCHBACK, FOCUS III/KOMBI, KUGA II 1.5D 09.14-02.20
numery OEM:
FORD      1879531
FORD      2028344
FORD      2064875
FORD      2204780
FORD      DS7H-19D629-HE
FORD      DS7H-19D629-HF
FORD      DS7H-19D629-HG
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-1307 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.