Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 83-1944 elstock

Zacisk hamulca 83-1944 ELSTOCK

83-1944 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 83-1944
160.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:1 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

83-1944

dostawca:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów 82-1944
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy przed osią
Ograniczenia producenta MAZDA
Typ zacisku hamulca Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm] 57
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 25
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 299
Materiał Stal
Ciężar netto [kg] 3,8
nr EAN 5704651418454

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 83-1944 ELSTOCK

Koszt kaucji: 175.29 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. MAZDA P. 6 1,8-2,5/2,2D 07- PR

Zacisk hamulca 83-1944 ma zastosowanie do modeli samochodów

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Zacisk hamulca 83-1944 producenta ELSTOCK

MAZDA

GS1D3361X, GSZD3398Z

numery OEM:
MAZDA      GS1D-33-61X
MAZDA      GSZD-33-98Z
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 83-1944 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 83-1944 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.