Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.8 V6 (V87W, V97W) (2007.02-???) 250km » 87-2814 elstock
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Iv (v8_w, V9_w) 3.8 V6 (v87w, V97w) (2007.02-???) 250km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 87-2814 ELSTOCK

87-2814 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 87-2814
292.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:5 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

87-2814

producent:

ELSTOCK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów86-2814
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]36
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]10
Typ tarczy hamulcowejpełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]264
MateriałAluminium
Ciężar netto [kg]1,5
Wyposażenie pojazdudo pojazdów bez elektrycznego hamulca postojowego
dla POCJ71
nr EAN5704651061667
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 87-2814 ELSTOCK

Koszt kaucji: 148.83 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. OPEL T. ASTRA 1,0-1,6 15- PR
numery OEM:
OPEL      13507389
OPEL      13528006
OPEL      95522578
OPEL      95528872
VAUXHALL      13507389
VAUXHALL      95528872
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 87-2814 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 87-2814 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.