
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 90 |
| ID wykonania wtyczki | B+LDF |
| Ø koła pasowego [mm] | 49 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Liczba rowków | 6 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 51 |
| nr EAN | 8053379341313 |
Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 209438A ERA
| CITROËN | 5702 A4 | |
| CITROËN | 5702 AQ | |
| CITROËN | 5705 6E | |
| CITROËN | 5705 EP | |
| CITROËN | 5705 KZ | |
| CITROËN | 96 385 436 80 | |
| CITROËN | 96 385 437 80 | |
| CITROËN | 96 385 441 80 | |
| CITROËN | 96 385 442 80 | |
| CITROËN | 96 385 444 80 | |
| CITROËN | 96 428 794 80 | |
| CITROËN | 96 428 796 80 | |
| CITROËN | 96 428 797 80 | |
| CITROËN | 96 496 116 80 | |
| CITROËN | 96 496 117 80 | |
| CITROËN | 96 496 118 80 | |
| CITROËN | 96 569 562 80 | |
| CITROËN | 96 655 774 80 | |
| MITSUBISHI | A005TA6292C | |
| MITSUBISHI | A005TA6292F | |
| MITSUBISHI | A005TA6292G | |
| MITSUBISHI | A005TA6292ZE | |
| MITSUBISHI | A005TA6292ZEB | |
| MITSUBISHI | A005TA6392C | |
| MITSUBISHI | A5TA6292C | |
| MITSUBISHI | A5TA6292F | |
| MITSUBISHI | A5TA6292G | |
| MITSUBISHI | A5TA6292ZE | |
| MITSUBISHI | A5TA6292ZEB | |
| MITSUBISHI | A5TA6392C | |
| PEUGEOT | 5702 A4 | |
| PEUGEOT | 5702 AQ | |
| PEUGEOT | 5705 6E | |
| PEUGEOT | 5705 EP | |
| PEUGEOT | 5705 KZ | |
| PEUGEOT | 96 385 436 80 | |
| PEUGEOT | 96 385 437 80 | |
| PEUGEOT | 96 385 441 80 | |
| PEUGEOT | 96 385 442 80 | |
| PEUGEOT | 96 385 444 80 | |
| PEUGEOT | 96 428 794 80 | |
| PEUGEOT | 96 428 796 80 | |
| PEUGEOT | 96 428 797 80 | |
| PEUGEOT | 96 496 116 80 | |
| PEUGEOT | 96 496 117 80 | |
| PEUGEOT | 96 496 118 80 | |
| PEUGEOT | 96 569 562 80 | |
| PEUGEOT | 96 655 774 80 |
Zastosowanie Alternator 209438A ERA w samochodach: