Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST Furgon/minivan (M_) 1.9 D 70 (MBWJZ, MCWJZ) (1999.04-2011.12) 69km » 210451A era
wybrany samochód: 
Citroën Berlingo / Berlingo First Furgon/minivan (m_) 1.9 D 70 (mbwjz, Mcwjz) (1999.04-2011.12) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 210451A ERA

210451A Alternator ERA
494.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

210451A

producent:

ERA

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]90
ID wykonania wtyczkiB+D+
Ø koła pasowego [mm]54
Koła pasowez kołem pasowym wolnobieżnym
Liczba otworów do mocowania2
Liczba rowków6
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]50
nr EAN8053379008216
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 210451A ERA

numery OEM:
FIAT      46823547
FIAT      51784845
FIAT      51787208
FIAT      51787209
FIAT      51805799
FIAT      51805800
FIAT      51854909
FIAT      51854910
FIAT      51854914
FIAT      51854915
FIAT      51984055
FIAT      52092136
FIAT      55185076
FIAT      703000096
FORD      1539099
FORD      1571297
FORD      9S51 10346 DA
FORD      9S51 10346 DB
OPEL      13 117 279
OPEL      13 243 463
OPEL      13 283 344
OPEL      62 04 181
OPEL      62 04 291
OPEL      93 169 024
OPEL      95 62 205
SUZUKI      31400-85E00
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 210451A ERA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.