Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Seat IBIZA I (21A) 1.5 (1986.10-1993.05) 87km » 210888A era
wybrany samochód: 
Seat Ibiza I (21a) 1.5 (1986.10-1993.05) 87km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 210888A ERA

210888A Alternator ERA
508.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:3 szt.

    Ocena:
numer części:

210888A

producent:

ERA

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]70
ID wykonania wtyczkiB+DIGL
Ø koła pasowego [mm]50
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Liczba otworów do mocowania2
Liczba rowków4
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]38
nr EAN8053379132072
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 210888A ERA

numery OEM:
MITSUBISHI      A005TA6191
MITSUBISHI      A005TA6191ZC
MITSUBISHI      A005TA6191ZE
MITSUBISHI      A005TA6891
MITSUBISHI      A005TA6891A
MITSUBISHI      A5TA6191
MITSUBISHI      A5TA6191ZC
MITSUBISHI      A5TA6191ZE
MITSUBISHI      A5TA6891
MITSUBISHI      A5TA6891A
SUZUKI      31400-60G10
SUZUKI      31400-60G11
SUZUKI      31400-60G12
SUZUKI      31400-60G13
SUZUKI      31400-66D10
SUZUKI      31400-75F50
SUZUKI      31400-77E20
SUZUKI      31400-77E21
SUZUKI      31400-77E22
SUZUKI      31400-77E23
SUZUKI      31400-77E24
SUZUKI      31400-83E00
SUZUKI      31400-M79G00
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 210888A ERA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.