Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Volkswagen PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 GL (1991.08-1993.09) 139km » 556137A era
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B3/b4 (3a2, 35i) 1.8 Gl (1991.08-1993.09) 139km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 556137A ERA

556137A Korpus przepustnicy ERA
534.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

    Ocena:
1/5 (1 ocena)
numer części:

556137A

dostawca:

ERA

Status produktu: Normalny
Gwintowana złączkaM6x1
Ilość połączeń4
Liczba otworów do mocowania3
nr EAN8053379314676
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 556137A ERA

numery OEM:
VOLKSWAGEN      4E0 145 950 C
VOLKSWAGEN      4E0 145 950 D
VOLKSWAGEN      4E0 145 950 F
VOLKSWAGEN      4E0 145 950 G
VOLKSWAGEN      4E0 145 950 H
VOLKSWAGEN      4E0 145 950 J
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 556137A ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 556137A ERA:

,
2022-05-17
 1/5
Wadliwy na dzień dobry

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.