Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Volkswagen PASSAT B5 Variant (3B5) 1.9 TDI (2000.02-2000.11) 101km » 556235 era
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B5 Variant (3b5) 1.9 Tdi (2000.02-2000.11) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy, OEM 556235 ERA

556235 Korpus przepustnicy, OEM ERA
405.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:1 szt.

    Ocena:
1/5 (1 ocena)
numer części:

556235

producent:

ERA

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Ilość połączeń6
nr EAN8053379318490
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy, OEM 556235 ERA

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      266 141 05 25
MERCEDES-BENZ      A 266 141 05 25
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy, OEM 556235 ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy, OEM 556235 ERA:

,
2022-05-17
 1/5
Wadliwy na dzień dobry

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.