Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mazda 626 V Station Wagon (GW) 2.0 Turbo DI (GWFW) (1998.04-2002.10) 101km » 671036 era
wybrany samochód: 
Mazda 626 V Station Wagon (gw) 2.0 Turbo Di (gwfw) (1998.04-2002.10) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja 671036 ERA

671036 Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja ERA
458.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
: >10 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
numer części:

671036

dostawca:

ERA

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]110
Tylko w połączeniu zDCS-17E
Tylko w połączeniu zDCW17F
Tylko w połączeniu zZexel VZ2
Liczba rowków6
nr EAN8053379553709
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja 671036 ERA

numery OEM:
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 H
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 K
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 L
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 L*
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 N
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 N*
VOLKSWAGEN      1K0 820 859 D
VOLKSWAGEN      1K0 820 859 K
VOLKSWAGEN      1K0 820 859 L
VOLKSWAGEN      506 041 000 1
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja 671036 ERA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.