Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mercedes-benz SPRINTER 5-t Platforma / podwozie (B906) 524 (906.153, 906.155, 906.253, 906.255) (2006.06-2013.12) 258km » 880049 era
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 5-t Platforma / Podwozie (b906) 524 (906.153, 906.155, 906.253, 906.255) (2006.06-2013.12) 258km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa, OEM 880049 ERA

880049 Cewka zapłonowa, OEM ERA
85.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:7 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

880049

dostawca:

ERA

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Ciężar [kg]0,602
Ilość połączeń3
Numer artykułu zalecanego dodatku880049
Numer artykułu zalecanego dodatku883055
nr EAN8053379089536
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, OEM 880049 ERA

numery OEM:
FORD      1066102
FORD      1075786
FORD      1130402
FORD      1317972
FORD      988F 12024 AB
FORD      988F 12029 AC
FORD      988F 12029 AD

Zastosowanie Cewka zapłonowa, OEM 880049 ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa, OEM 880049 ERA:

Kamil, Warszawa
2024-05-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
RAFAŁ, JANOWIEC
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.