Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 d (2019.03-???) 265km » 880180A era
wybrany samochód: 
Bmw 3 (g20, G80, G28) 330 D (2019.03-???) 265km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 880180A ERA

880180A Cewka zapłonowa ERA
113.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:7 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

880180A

dostawca:

ERA

Status produktu: Artykuł wychodzący
Ilość połączeń2
Numer artykułu zalecanego dodatku880212A
nr EAN8053379341436
Status produktu: Artykuł wychodzący

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 880180A ERA

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 158 71 03
MERCEDES-BENZ      000 158 75 03
MERCEDES-BENZ      A 000 158 71 03
MERCEDES-BENZ      A 000 158 75 03
SSANGYONG      000 158 75 03
SSANGYONG      162 158 00 01
SSANGYONG      162 158 00 02
SSANGYONG      162 158 00 03
SSANGYONG      162 158 01 03
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 880180A ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 880180A ERA:

RAFAŁ, JANOWIEC
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Warszawa
2024-05-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.