Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 880318A era

Cewka zapłonowa 880318A ERA

880318A Cewka zapłonowa ERA
92.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

880318A

dostawca:

ERA

Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379093236

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 880318A ERA

Cewka zapłonowa 880318A ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

INFINITI

FX, Q45 III, M35, M45, EX, G coupe, G

Numery OE Cewka zapłonowa 880318A producenta ERA

NISSAN

224481HC0A, 224481KT0A, 22448EA000, 22448ED000, 22448EN000, 22448EN200, 22448EY00A, 22448JA00A, 22448JA00C, 22448JA10A, 22448JA10C

numery OEM:
NISSAN      22448-1HC0A
NISSAN      22448-1KT0A
NISSAN      22448-EA000
NISSAN      22448-ED000
NISSAN      22448-EN000
NISSAN      22448-EN200
NISSAN      22448-EY00A
NISSAN      22448-JA00A
NISSAN      22448-JA00C
NISSAN      22448-JA10A
NISSAN      22448-JA10C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 880318A ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 880318A ERA:

Kamil, Warszawa
2024-05-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
RAFAŁ, JANOWIEC
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.