Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 (1988.10-1992.08) 94km » 885041 era
wybrany samochód: 
Peugeot 405 I Break (15e) 1.6 (1988.10-1992.08) 94km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Jednostka sterująca, układ zapłonowy 885041 ERA

885041 Jednostka sterująca, układ zapłonowy ERA
140.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

885041

dostawca:

ERA

Status produktu: Normalny
Ilość połączeń6
nr EAN8053379094868
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Jednostka sterująca, układ zapłonowy 885041 ERA

numery OEM:
FIAT      7612955
VOLVO      3501921
VOLVO      3501921-5
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Jednostka sterująca, układ zapłonowy 885041 ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Jednostka sterująca, układ zapłonowy 885041 ERA:

RAFAŁ, JANOWIEC
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Warszawa
2024-05-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.