Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła (1987.06-1992.07) 158km » 9.6378 facet eps
wybrany samochód: 
Peugeot 405 I Break (15e) 1.9 Napęd Na Wszystkie Koła (1987.06-1992.07) 158km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6378 FACET EPS

9.6378 Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent FACET EPS
146.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Czwartek
:1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

EPS 1.970.478, KW 470 478

numer części:

9.6378

producent:

FACET EPS

Status produktu: Normalny
nr EAN8012510035221
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6378 FACET EPS

numery OEM:
FORD      1 371 601
FORD      6M5G-12029-AA
VOLVO      30713417
VOLVO      8677837

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6378 FACET EPS w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6378 FACET EPS:

ALFRED, TALLINN
2020-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.