Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 (1989.10-1992.09) 140km » 713 6683 70 fag
wybrany samochód: 
Chevrolet Camaro (fp_) 3.1 (1989.10-1992.09) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ŁOŻYSKO KOŁA DB T. W177/W247 713 6683 70 FAG

713 6683 70 ŁOŻYSKO KOŁA DB T. W177/W247 FAG
fag 713 6683 70
316.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (18 ocen)
numer części:

713 6683 70

producent:

FAG

średnica zewnętrzna [mm]148
Średnica zewnętrzna 1 [mm]95

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ŁOŻYSKO KOŁA DB T. W177/W247 713 6683 70 FAG

Zestaw łożyska koła z piastą tył L/P (x148) pasuje do: MERCEDES A (V177), A (W177), B SPORTS TOURER (W247), CLA (C118), CLA SHOOTING BRAKE (X118), GLA (H247), GLB (X247) 1.3-2.0D 03.18-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      247 356 00 00
MERCEDES-BENZ      2473560000
MERCEDES-BENZ      A 247 356 00 00
MERCEDES-BENZ      A2473560000

Zastosowanie ŁOŻYSKO KOŁA DB T. W177/W247 713 6683 70 FAG w samochodach:

Opinie Klientów o ŁOŻYSKO KOŁA DB T. W177/W247 713 6683 70 FAG:

Łukasz, Radzymin
2021-05-16
 5/5
Ok
PIOTR, WARSZAWA
2023-02-15
 5/5
Do VW bez zarzutu,jakość wykonania bardzo dobra.
Grzegorz, Łochowo
2020-12-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Lędziny
2024-05-20
 5/5
jestem zadowolont towar ok
Piotr, Boleszkowice
2021-01-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Rychwał
2025-05-10
 5/5
Łożysko to oryginał, to zużyte też było firmy FAG. Jedyną różnicą jest zaślepka śruby, bez loga audi i vw.
krzysztof, dąbrowa górnicza
2021-11-07
 5/5
oryginalne i dobrej jakości części to bardzo duży atut
Adam, Gorlice
2023-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Gorlice
2020-08-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Warszawa
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bartłomiej, Golenice
2023-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Sandomierz
2021-01-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bartłomiej, Golenice
2023-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Poznań
2020-05-24
 5/5
Według mnie najlepszy sklep w sieci bardzo dobre ceny, dostawa w miarę szybka dobrze zapakowane
marek, kobyłka
2022-05-12
 5/5
Wysoka jakość. Brak uwag.
Tomasz, Brodnica
2020-02-14
 5/5
713 6270 10 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
Grzegorz, Łochowo
2020-12-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Warszawa
2022-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.

Informacje o producencie części zamiennych FAG


Firma FAG jest jednym z wiodących producentów części samochodowych na świecie. Poniżej przedstawiam krótki rys historyczny, zakres produkcji oraz lokalizacje fabryk tej firmy.

Rys historyczny: Firma FAG została założona w 1883 roku w niemieckim mieście Schweinfurt. Pierwotnie była to fabryka łożysk kulkowych, a nazwa "FAG" jest skrótem od niemieckiej nazwy "Fischers Aktien-Gesellschaft". W latach 20. i 30. firma rozszerzyła swoją działalność na produkcję łożysk tocznych i wałów napędowych. W czasie II wojny światowej firma FAG była jednym z głównych dostawców łożysk dla niemieckiego przemysłu zbrojeniowego. Po wojnie firma kontynuowała swoją działalność, skupiając się na produkcji części samochodowych.

Zakres produkcji: FAG produkuje szeroki zakres części samochodowych, w tym łożyska kulkowe, łożyska toczne, łożyska wałeczkowe, układy kierownicze, systemy hamulcowe, układy napędowe oraz elementy zawieszenia. Produkty te są stosowane w różnych typach pojazdów, w tym w samochodach osobowych, ciężarowych, motocyklach oraz pojazdach przemysłowych.

Lokalizacje fabryk: FAG ma swoje fabryki na całym świecie, w tym w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Niektóre z najważniejszych fabryk firmy to:

  • Schweinfurt w Niemczech, gdzie znajduje się siedziba firmy oraz fabryka produkująca łożyska kulkowe i wałki napędowe;
  • Jinye w Chinach, gdzie produkowane są głównie łożyska kulkowe i łożyska wałeczkowe;
  • Puebla w Meksyku, gdzie produkowane są łożyska kulkowe i łożyska wałeczkowe;
  • Winsted w Stanach Zjednoczonych, gdzie produkowane są łożyska kulkowe.

Firma FAG jest częścią koncernu Schaeffler Group, który jest jednym z największych producentów łożysk na świecie.