
| Wymiar stożka [mm] | 12,7 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 A |
| nr EAN | 4014870433321 |
Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 840 0685 10 FAG
3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
32211102379, 32211114842
60777584
0003380710, 0003381910, 0003385210, 0003385510, 1803301148, A0003380710, A0003381910, A0003385210, A0003385510, A1803301148
| ALFA ROMEO | 60777584 | |
| BMW | 32 21 1 102 379 | |
| BMW | 32 21 1 114 842 | |
| BMW | 32211102379 | |
| BMW | 32211114842 | |
| MERCEDES-BENZ | 000 338 07 10 | |
| MERCEDES-BENZ | 000 338 19 10 | |
| MERCEDES-BENZ | 000 338 52 10 | |
| MERCEDES-BENZ | 000 338 55 10 | |
| MERCEDES-BENZ | 0003380710 | |
| MERCEDES-BENZ | 0003381910 | |
| MERCEDES-BENZ | 0003385210 | |
| MERCEDES-BENZ | 0003385510 | |
| MERCEDES-BENZ | 180 330 11 48 | |
| MERCEDES-BENZ | 1803301148 | |
| MERCEDES-BENZ | A 000 338 07 10 | |
| MERCEDES-BENZ | A 000 338 19 10 | |
| MERCEDES-BENZ | A 000 338 52 10 | |
| MERCEDES-BENZ | A 000 338 55 10 | |
| MERCEDES-BENZ | A 180 330 11 48 | |
| MERCEDES-BENZ | A0003380710 | |
| MERCEDES-BENZ | A0003381910 | |
| MERCEDES-BENZ | A0003385210 | |
| MERCEDES-BENZ | A0003385510 | |
| MERCEDES-BENZ | A1803301148 |
Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 840 0685 10 FAG w samochodach:
Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 840 0685 10 FAG:
Firma FAG jest jednym z wiodących producentów części samochodowych na świecie. Poniżej przedstawiam krótki rys historyczny, zakres produkcji oraz lokalizacje fabryk tej firmy.
Rys historyczny: Firma FAG została założona w 1883 roku w niemieckim mieście Schweinfurt. Pierwotnie była to fabryka łożysk kulkowych, a nazwa "FAG" jest skrótem od niemieckiej nazwy "Fischers Aktien-Gesellschaft". W latach 20. i 30. firma rozszerzyła swoją działalność na produkcję łożysk tocznych i wałów napędowych. W czasie II wojny światowej firma FAG była jednym z głównych dostawców łożysk dla niemieckiego przemysłu zbrojeniowego. Po wojnie firma kontynuowała swoją działalność, skupiając się na produkcji części samochodowych.
Zakres produkcji: FAG produkuje szeroki zakres części samochodowych, w tym łożyska kulkowe, łożyska toczne, łożyska wałeczkowe, układy kierownicze, systemy hamulcowe, układy napędowe oraz elementy zawieszenia. Produkty te są stosowane w różnych typach pojazdów, w tym w samochodach osobowych, ciężarowych, motocyklach oraz pojazdach przemysłowych.
Lokalizacje fabryk: FAG ma swoje fabryki na całym świecie, w tym w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Niektóre z najważniejszych fabryk firmy to:
Firma FAG jest częścią koncernu Schaeffler Group, który jest jednym z największych producentów łożysk na świecie.