
| Liczba przewodów | 1 |
| Długość przewodu [mm] | 150 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4054224070376 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy do przewodów, świeca żarowa, febi Plus 107037 FEBI BILSTEIN
3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2
S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE
93191771, 93191771SK
55200755, 55200755SK
1214334, 1214334SK, 93178047, 93178047SK, 93191771, 93191771SK
| ALFA ROMEO | 55200755 | |
| ALFA ROMEO | 55200755 SK | |
| CHRYSLER | 55200755 | |
| CHRYSLER | 55200755 SK | |
| FIAT | 55200755 | |
| FIAT | 55200755 SK | |
| FIAT | 71772815 | |
| FIAT | 71772815 SK | |
| LANCIA | 55200755 | |
| LANCIA | 55200755 SK | |
| OPEL | 12 14 334 | |
| OPEL | 12 14 334 SK | |
| OPEL | 93178047 | |
| OPEL | 93178047 SK | |
| OPEL | 93191771 | |
| OPEL | 93191771 SK | |
| SAAB | 93 191 771 | |
| SAAB | 93 191 771 SK | |
| SUZUKI | 18550-79J81 | |
| SUZUKI | 18550-79J81 SK | |
| SUZUKI | 18550-79J81-000 | |
| SUZUKI | 18550-79J81-000 SK |
Zastosowanie Zestaw naprawczy do przewodów, świeca żarowa, febi Plus 107037 FEBI BILSTEIN w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw naprawczy do przewodów, świeca żarowa, febi Plus 107037 FEBI BILSTEIN:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.
Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.
Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.
Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.