Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Mazda 818 Kombi 1.6 (SN3AV) (1977-1978) 75km » 109147 febi bilstein
wybrany samochód: 
Mazda 818 Kombi 1.6 (sn3av) (1977-1978) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 109147 FEBI BILSTEIN

109147 Termostat układu chłodzenia FEBI BILSTEIN
107.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

109147

dostawca:

FEBI BILSTEIN

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]87
średnica zewnętrzna [mm]32,0
Ciężar [kg]0,48
Rodzaj korpusuz obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz przełącznikiem temperatury
dla numeru OE032 121 111 CG
nr EAN4054224091470
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 109147 FEBI BILSTEIN

Termostat cieczy chłodzącej (87°C, w obudowie) pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, SKODA FABIA II, VW POLO, POLO IV, POLO V 1.4/1.4LPG 05.06-05.15
numery OEM:
SEAT      032 121 111 CG
SEAT      32 121 111 CG
SKODA      032 121 111 CG
SKODA      32 121 111 CG
VOLKSWAGEN      032 121 111 CG
VOLKSWAGEN      32 121 111 CG
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 109147 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 109147 FEBI BILSTEIN:

Dariusz, Biłgoraj
2022-01-23
 5/5
Ok.
Roman, Orzesze
2020-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
robert, bartoszyce
2020-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, LEGIONOWO
2021-05-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.