Sonda lambda | ogrzewana |
Gwint zewn. [mm] | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 1500 |
Ciężar [kg] | 0,178 |
nr EAN | 4054224758908 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 175890 FEBI BILSTEIN
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
021906265AC, 021906265Q, 030906265BC, 037906265AD, 078906265C, 078906265H, 21906265AC, 21906265Q, 2379062651, 30906265BC, 37906265AD, 78906265C, 78906265H
021906265AC, 021906265Q, 030906265BC, 037906265AD, 078906265C, 078906265R, 21906265AC, 21906265Q, 30906265BC, 37906265AD, 78906265C, 78906265R
AUDI | 021 906 265 AC | |
AUDI | 021 906 265 Q | |
AUDI | 030 906 265 BC | |
AUDI | 037 906 265 AD | |
AUDI | 078 906 265 C | |
AUDI | 078 906 265 R | |
AUDI | 21 906 265 AC | |
AUDI | 21 906 265 Q | |
AUDI | 30 906 265 BC | |
AUDI | 37 906 265 AD | |
AUDI | 78 906 265 C | |
AUDI | 78 906 265 R | |
FORD | 7 238 083 | |
FORD | 7 325 143 | |
SEAT | 021 906 265 AC | |
SEAT | 021 906 265 Q | |
SEAT | 037 906 265 AD | |
SEAT | 21 906 265 AC | |
SEAT | 21 906 265 Q | |
SEAT | 37 906 265 AD | |
SKODA | 021 906 265 AC | |
SKODA | 021 906 265 Q | |
SKODA | 037 906 265 AD | |
SKODA | 21 906 265 AC | |
SKODA | 21 906 265 Q | |
SKODA | 37 906 265 AD | |
VOLKSWAGEN | 021 906 265 AC | |
VOLKSWAGEN | 021 906 265 Q | |
VOLKSWAGEN | 030 906 265 BC | |
VOLKSWAGEN | 037 906 265 AD | |
VOLKSWAGEN | 078 906 265 C | |
VOLKSWAGEN | 078 906 265 H | |
VOLKSWAGEN | 21 906 265 AC | |
VOLKSWAGEN | 21 906 265 Q | |
VOLKSWAGEN | 2379062651 | |
VOLKSWAGEN | 30 906 265 BC | |
VOLKSWAGEN | 37 906 265 AD | |
VOLKSWAGEN | 78 906 265 C | |
VOLKSWAGEN | 78 906 265 H |
Zastosowanie Sonda lambda 175890 FEBI BILSTEIN w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.
Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.
Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.
Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.