
| Jednostka | szt. |
| Ilość otworów | 4 |
| Szerokość [mm] | 50,0 |
| Grubość [mm] | 74,2 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 228,6 |
| Średnica zewnętrzna [mm] | 261,0 |
| Średnica otworu [mm] | 100 |
| Maksymalna wielkosć poslizgu bębna [mm] | 228,5 |
| Lokalizacja w aucie | Oś tylna |
| Ciężar [kg] | 8,35 |
| Średnica otworu centrującego [mm] | 61,92 |
| Lokalizacja w aucie | z tyłu |
| EAN | 4054224785119 |
| Stan | Fabrycznie nowy |
| Jednostka | szt. |
| Ilość otworów | 4 |
| Szerokość [mm] | 50,0 |
| Grubość [mm] | 74,2 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 228,6 |
| Średnica zewnętrzna [mm] | 261,0 |
| Średnica otworu [mm] | 100 |
| Maksymalna wielkosć poslizgu bębna [mm] | 228,5 |
| Lokalizacja w aucie | Oś tylna |
| Ciężar [kg] | 8,35 |
| Średnica otworu centrującego [mm] | 61,92 |
| Lokalizacja w aucie | z tyłu |
| EAN | 4054224785119 |
| Stan | Fabrycznie nowy |
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy tył 178511 FEBI BILSTEIN
| MERCEDES-BENZ | 415 423 01 01 | |
| MERCEDES-BENZ | A415 423 01 01 | |
| RENAULT | 43 20 005 05R | |
| RENAULT | 43 20 015 01R | |
| RENAULT | 43 20 041 97R | |
| RENAULT | 43 20 055 73R | |
| RENAULT | 43 20 073 20R | |
| RENAULT | 43 20 092 34R | |
| RENAULT | 60 01 548 985 | |
| RENAULT | 60 01 550 813 | |
| RENAULT | 82 00 381 151 | |
| DACIA | 43 20 005 05R | |
| DACIA | 43 20 015 01R | |
| DACIA | 43 20 041 97R | |
| DACIA | 43 20 055 73R | |
| DACIA | 43 20 073 20R | |
| DACIA | 43 20 092 34R | |
| DACIA | 60 01 548 985 | |
| DACIA | 60 01 550 813 | |
| DACIA | 82 00 381 151 | |
| MINI | MBD425 |
Zastosowanie Bęben hamulcowy tył 178511 FEBI BILSTEIN w samochodach:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.
Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.
Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.
Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.