Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 28913 febi bilstein

Pasek klinowy wielorowkowy 28913 FEBI BILSTEIN

28913 Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN
27.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

6PK1027, 6PK1028, 6PK1029, 6PK1030, 6PK1031, 6PK1032, 6PK1033

numer części:

28913

dostawca:

FEBI BILSTEIN

Długość [mm] 1030
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg] 0,105
Ilość żeber 6
nr EAN 4027816289135

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 28913 FEBI BILSTEIN

Pasek wielorowkowy (6PK1030) pasuje do: AUDI A3, Q2, Q3, CITROEN C2, C3 I, CUPRA FORMENTOR, MINI (R50, R53), (R52), NISSAN 100NX, ALMERA TINO, PRIMERA, SENTRA V, SUNNY III 1.4-2.0LPG 02.88-

Pasek klinowy wielorowkowy 28913 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

MINI

MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 28913 producenta FEBI BILSTEIN

VOLKSWAGEN

037903137H, 037903139K, 04L260849G, 06A260849K, 37903137H, 37903139K, 4L260849G, 6A260849K

SEAT

037903137H, 037903139B, 037903139G, 037903139K, 037903141C, 04L260849G, 06A260849G, 06A260849K, 37903137H, 37903139B, 37903139G, 37903139K, 37903141C, 4L260849G, 6A260849G, 6A260849K

NISSAN

119202F200, 119202F205, 1192053J00, 1192053J10, 119205U011, 1192070J00, 119209F500, 119209F505

PEUGEOT

5750, 5750S3, 5750X1

AUDI

037903137H, 04L260849G, 06A260849K, 37903137H, 4L260849G, 6A260849K

SKODA

037903137H, 04L260849G, 06A260849K, 37903137H, 4L260849G, 6A260849K

MINI

11287509992, 11287518250

CITROËN

5750PW, 5750RP

numery OEM:
AUDI      037 903 137 H
AUDI      04L 260 849 G
AUDI      06A 260 849 K
AUDI      37 903 137 H
AUDI      4L 260 849 G
AUDI      6A 260 849 K
CITROËN      5750.PW
CITROËN      5750.RP
NISSAN      11920-2F200
NISSAN      11920-2F205
NISSAN      11920-53J00
NISSAN      11920-53J10
NISSAN      11920-5U011
NISSAN      11920-70J00
NISSAN      11920-9F500
NISSAN      11920-9F505
PEUGEOT      5750.
PEUGEOT      5750.S3
PEUGEOT      5750.X1
SEAT      037 903 137 H
SEAT      037 903 139 B
SEAT      037 903 139 G
SEAT      037 903 139 K
SEAT      037 903 141 C
SEAT      04L 260 849 G
SEAT      06A 260 849 G
SEAT      06A 260 849 K
SEAT      37 903 137 H
SEAT      37 903 139 B
SEAT      37 903 139 G
SEAT      37 903 139 K
SEAT      37 903 141 C
SEAT      4L 260 849 G
SEAT      6A 260 849 G
SEAT      6A 260 849 K
SKODA      037 903 137 H
SKODA      04L 260 849 G
SKODA      06A 260 849 K
SKODA      37 903 137 H
SKODA      4L 260 849 G
SKODA      6A 260 849 K
TOYOTA      90080-91087
VOLKSWAGEN      037 903 137 H
VOLKSWAGEN      037 903 139 K
VOLKSWAGEN      04L 260 849 G
VOLKSWAGEN      06A 260 849 K
VOLKSWAGEN      37 903 137 H
VOLKSWAGEN      37 903 139 K
VOLKSWAGEN      4L 260 849 G
VOLKSWAGEN      6A 260 849 K
LEXUS      90080-91147
LEXUS      90080-91239
LEXUS      90916-02401
MINI      11 28 7 509 992
MINI      11 28 7 518 250

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 28913 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.