Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 38429 febi bilstein

Pasek klinowy wielorowkowy 38429 FEBI BILSTEIN

38429 Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN
43.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:3 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

6PK1737, 6PK1738, 6PK1739, 6PK1740, 6PK1741, 6PK1742, 6PK1743

numer części:

38429

dostawca:

FEBI BILSTEIN

Długość [mm] 1740
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg] 0,177
Ilość żeber 6
nr EAN 4027816384298

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 38429 FEBI BILSTEIN

Pasek wielorowkowy (6PK1740) pasuje do: ALFA ROMEO 166, AUDI A4 B5, CHRYSLER GRAND VOYAGER V, VOYAGER V, CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C5 I, C5 II, C5 I/KOMBI, C8, EVASION 1.4-2.8D 04.93-

Pasek klinowy wielorowkowy 38429 ma zastosowanie do modeli samochodów

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 38429 producenta FEBI BILSTEIN

LANCIA

46444537, 46787906, 55189684, 55189686, 60813720, 60816660, 71734716, 71739924, 71753867, 9618888180, 9622521380, 9629054080, 9632410380, 9644846680

FIAT

71739923, 71739924, 9618888180, 9622521380, 9624233780, 9629054080, 9632410380, 9644846680

PEUGEOT

5750GL, 5750T7, 5750V, 5750VS

CITROËN

5750GK, 5750T8, 5750V, 5750VS

FORD

1072316

ALFA ROMEO

46787906, 55189684, 55189686, 60813720, 60816660, 71734716, 71753867

numery OEM:
ALFA ROMEO      46787906
ALFA ROMEO      55189684
ALFA ROMEO      55189686
ALFA ROMEO      60813720
ALFA ROMEO      60816660
ALFA ROMEO      71734716
ALFA ROMEO      71753867
CITROËN      5750.GK
CITROËN      5750.T8
CITROËN      5750.V
CITROËN      5750.VS
FIAT      71739923
FIAT      71739924
FIAT      9618888180
FIAT      9622521380
FIAT      9624233780
FIAT      9629054080
FIAT      9632410380
FIAT      9644846680
FORD      1 072 316
LANCIA      46444537
LANCIA      46787906
LANCIA      55189684
LANCIA      55189686
LANCIA      60813720
LANCIA      60816660
LANCIA      71734716
LANCIA      71739924
LANCIA      71753867
LANCIA      9618888180
LANCIA      9622521380
LANCIA      9629054080
LANCIA      9632410380
LANCIA      9644846680
PEUGEOT      5750.GL
PEUGEOT      5750.T7
PEUGEOT      5750.V
PEUGEOT      5750.VS
FORD USA      98MF6C301BC

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 38429 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.