Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Land Rover DEFENDER Van (L663) 2.0 P400e Hybrid 4x4 (2020.09-???) 300km » FCL695216 ferodo
wybrany samochód: 
Land Rover Defender Van (l663) 2.0 P400e Hybrid 4x4 (2020.09-???) 300km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, PREMIER FCL695216 FERODO

FCL695216 Zacisk hamulca, PREMIER FERODO
ferodo FCL695216
Zacisk hamulca, PREMIER FCL695216
FCL695216
219.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

FCL695216

producent:

FERODO

Status produktu: Normalny
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]25
MateriałOdlew staliwny
System hamulcowyTRW
Rodzaj połączeniaPudełko
Średnica tłoka cylindra [mm]57
Długość opakowania [cm]31,3
Szerokość opakowania [cm]20
Wysokość opakowania [cm]15
Ciężar netto [kg]3
nr EAN4060426049850
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, PREMIER FCL695216 FERODO

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: AUDI A3, Q2, SEAT ATECA, LEON, LEON SC, LEON ST, LEON ST/KOMBI, SKODA KAROQ, OCTAVIA III, VW CADDY ALLTRACK 1.0-Electric 04.12-
numery OEM:
AUDI      8V0615124
VAG      8V0615124
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca, PREMIER FCL695216 FERODO w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Informacje o producencie tarcz i klocków hamulcowych Ferrodo


Ferodo to firma produkująca części samochodowe, w szczególności klocki hamulcowe. Założona została w 1897 roku przez Herberta Frodshama. Obecnie ma fabryki na całym świecie, m.in. w Polsce, Hiszpanii, Chinach, Brazylii i Stanach Zjednoczonych.
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.