Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Fiat DOBLO nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (119_, 223_) 4142 AK (2001.03-???) 65km » 8AS 355 668-511 hella
wybrany samochód: 
Fiat Doblo Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (119_, 223_) 4142 Ak (2001.03-???) 65km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 668-511 HELLA

8AS 355 668-511 Cięgło, hamulec postojowy HELLA
67.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:6 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 6 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

AS6851

numer części:

8AS 355 668-511

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Długość 1 [mm]1790
Długość 2 [mm]1760
Ciężar [kg]0,622
Techniczny numer informacyjnyAS6851
nr EAN4082300539134
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 668-511 HELLA

numery OEM:
CITROËN      4745P1
CITROËN      4745P2
CITROËN      9632426480
PEUGEOT      4745P1
PEUGEOT      4745P2
PEUGEOT      9632426480

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 668-511 HELLA w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.