Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Ford Usa PROBE II (ECP) 2.5 V6 24V (1993.10-1998.03) 162km » 8EL 015 630-751 hella
wybrany samochód: 
Ford Usa Probe Ii (ecp) 2.5 V6 24v (1993.10-1998.03) 162km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ALTERNATOR 12V BMW 8EL 015 630-751 HELLA

8EL 015 630-751 ALTERNATOR 12V BMW HELLA
hella 8EL 015 630-751
ALTERNATOR 12V BMW 8EL 015 630-751
8EL 015 630-751
hella 8EL 015 630-751 ALTERNATOR 12V BMW
1,177.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:6 szt.

    Ocena:
numer części:

8EL 015 630-751

dostawca:

HELLA

z kołem pasowym wolnobieżnym
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 180
Koło pasowe o śr. [mm] 54
Nie wymagany zwrot starej części
Liczba rowków 6
Część nowa bez rękojmi
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
z kołem pasowym wolnobieżnym
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 180
Koło pasowe o śr. [mm] 54
Nie wymagany zwrot starej części
Liczba rowków 6
Część nowa bez rękojmi
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ALTERNATOR 12V BMW 8EL 015 630-751 HELLA

Alternator (14V, 180A) pasuje do: BMW 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), 5 (F10), 5 (F11), X1 (E84), X3 (F25) 2.0/2.0D/3.0D 12.04-08.17
numery OEM:
BMW      12318507624
BMW      12318509023
BMW      8507624
BMW      8509023
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ALTERNATOR 12V BMW 8EL 015 630-751 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.