Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 8TF 358 303-181 hella

Pompa paliwa 8TF 358 303-181 HELLA

8TF 358 303-181 Pompa paliwa HELLA
159.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 11.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:8 szt.
:6 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
numer części:

8TF 358 303-181

dostawca:

HELLA

Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnienia
Napięcie [V] 12
Ciśnienie [bar] 6
nr EAN 4082300807158

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 8TF 358 303-181 HELLA

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: AUDI 100 C3, 100 C4, 200 C3, 80 B4, A6 C4, COUPE B3, V8, SEAT TOLEDO I, VW GOLF II, JETTA II, PASSAT B3/B4 1.8-3.6 08.82-03.99

Pompa paliwa 8TF 358 303-181 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Pompa paliwa 8TF 358 303-181 producenta HELLA

VOLKSWAGEN

443906087BB, 443906087BD, 443906087BE, 443906087E

numery OEM:
VOLKSWAGEN      443 906 087 BB
VOLKSWAGEN      443 906 087 BD
VOLKSWAGEN      443 906 087 BE
VOLKSWAGEN      443 906 087 E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa paliwa 8TF 358 303-181 HELLA w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.