Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Mazda 5 (CW) 2.0 (CWEFW) (2010.06-???) 144km » E172H D35 hengst
wybrany samochód: 
Mazda 5 (cw) 2.0 (cwefw) (2010.06-???) 144km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju E172H D35 HENGST

E172H D35 Filtr oleju HENGST
hengst E172H D35
Filtr oleju E172H D35
E172H D35
27.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (18 ocen)
numery handlowe:

50130000

numer części:

E172H D35

dostawca:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
średnica zewnętrzna [mm]83
Średnica wewnętrzna 1 [mm]37
Średnica wewnętrzna 2 [mm]37
Wysokość [mm]174
nr EAN4030776000757
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E172H D35 HENGST

Filtr oleju (wkład filtra) pasuje do: MAN FOC, HOCL, LION´S CITY, LION´S CLASSIC, NL, NM, TGA, TGL I, TGL II, TGM I, TGM II, MERCEDES UNIMOG, C T-MODEL (S202), C (W202) D0826LOH10-OM661LA 09.89-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      602 180 00 09
MERCEDES-BENZ      606 180 00 09
MERCEDES-BENZ      606 180 01 09
MERCEDES-BENZ      606 184 00 25
MERCEDES-BENZ      606 184 01 25
MERCEDES-BENZ      606 184 02 25
MERCEDES-BENZ      A 606 180 00 09
MERCEDES-BENZ      A 606 180 01 09
MERCEDES-BENZ      A602 180 00 09
MERCEDES-BENZ      A606 184 00 25
MERCEDES-BENZ      A606 184 01 25
MERCEDES-BENZ      A606 184 02 25
VOLKSWAGEN      07W115436A
SSANGYONG      661 180 32 09
SSANGYONG      66118 43325
SSANGYONG      66118-03309
SSANGYONG      66118-03409

Zastosowanie Filtr oleju E172H D35 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju E172H D35 HENGST:

Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.