Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Opel ASTRA H GTC (A04) 1.3 CDTI (L08) (2005.04-2010.10) 90km » E811H D62 hengst
wybrany samochód: 
Opel Astra H Gtc (a04) 1.3 Cdti (l08) (2005.04-2010.10) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju E811H D62 HENGST

E811H D62 Filtr oleju HENGST
hengst E811H D62
Filtr oleju E811H D62
E811H D62
hengst E811H D62 Filtr oleju
Filtr oleju E811H D62 hengst
Filtr oleju E811H D62 hengst
34.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

    Ocena:
5/5 (18 ocen)
numery handlowe:

86150000

numer części:

E811H D62

dostawca:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
średnica zewnętrzna [mm]62
Średnica wewnętrzna 1 [mm]31
Średnica wewnętrzna 2 [mm]31
Wysokość [mm]117
nr EAN4030776007145
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E811H D62 HENGST

Filtr oleju pasuje do: CHRYSLER VOYAGER IV, HYUNDAI ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I, SANTA FÉ I/SUV, TRAJET, TRAJET/MINIVAN, TUCSON, TUCSON/SUV, JEEP CHEROKEE, KIA CARENS I 1.5D-2.8D 09.96-12.10
numery OEM:
CHRYSLER      05069083AA
CHRYSLER      05069083AD
CHRYSLER      05072720AA
CHRYSLER      5072720AA
FIAT      K5072720AA
HYUNDAI      26310-27000
HYUNDAI      26316-27000
HYUNDAI      26320-27000
HYUNDAI      26320-27001
KIA      26320-27000
KIA      26320-27001

Zastosowanie Filtr oleju E811H D62 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju E811H D62 HENGST:

Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.