Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi A3 (8P1) 1.6 E-Power (2011.01-2012.08) 102km » EG1096H hengst
wybrany samochód: 
Audi A3 (8p1) 1.6 E-power (2011.01-2012.08) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów EG1096H HENGST

EG1096H Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HENGST
87.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:1 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

1603110000

numer części:

EG1096H

dostawca:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Rodzaj skrzyni biegówprzekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
nr EAN4030776067477
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów EG1096H HENGST

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: SUBARU FORESTER, IMPREZA, LEGACY V, LEGACY VI, LEVORG, OUTBACK, XV 1.6-2.5 05.09-
numery OEM:
SUBARU      31835-AA030
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów EG1096H HENGST w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

HENGST
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.