Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Opel VECTRA A (J89) 2.0 i 4x4 (F19, M19) (1989.08-1992.07) 129km » H14W23 hengst
wybrany samochód: 
Opel Vectra A (j89) 2.0 I 4x4 (f19, M19) (1989.08-1992.07) 129km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju H14W23 HENGST

H14W23 Filtr oleju HENGST
hengst H14W23
Filtr oleju H14W23
H14W23
hengst H14W23 Filtr oleju
24.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (18 ocen)
numery handlowe:

5464100000, 615100000

numer części:

H14W23

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
średnica zewnętrzna [mm]75
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]72
Wymiar gwintu3/4-16 UNF
Wysokość [mm]122
nr EAN4030776005202
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju H14W23 HENGST

Filtr oleju pasuje do: CHRYSLER PT CRUISER, VOYAGER II, DODGE NITRO, FORD COUGAR, COURIER, ESCORT CLASSIC, ESCORT V, ESCORT VI, FIESTA III, FIESTA IV, FIESTA V, FOCUS I 1.3-4.0 03.90-
numery OEM:
CHRYSLER      04781452AA
CHRYSLER      04781452AB
CHRYSLER      04781452BB
CHRYSLER      4781452AA
CHRYSLER      4781452BB
FIAT      K04781452AA
FIAT      K04781452BB
FORD      1 043 143
FORD      1 043 147
FORD      1 047 169
FORD      1 056 613
FORD      1 097 077
FORD      1 119 421
FORD      1 663 050
FORD      1 663 051
FORD      3 652 059
FORD      4 454 116
FORD      6 937 011
FORD      978 M 6714 A2A
FORD      978 M 6714 B4A
FORD      E1EE-6714AA
FORD      E4FZ-6731A
FORD      XS 6 E 6714 B1A
FORD      XS6E6714D1A
FORD      YN 2 G 6714 B2A
FORD      YN2G 6714 B4C
FORD      YN2G 6714-B4B
MAZDA      C601-14-302
MAZDA      C601-14-3X2A
MAZDA      CA021-4302
FORD USA      E 4 FZ 6731 AB

Zastosowanie Filtr oleju H14W23 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju H14W23 HENGST:

Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Grzegorz, Warszawa
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.