Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro (2015.07-???) 610km » 133372 hüco
wybrany samochód: 
Audi R8 (4s3, 4sp) 5.2 Fsi Quattro (2015.07-???) 610km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\", Hueco 133372 HÜCO

133372 Obudowa, pompa paliwowa \\\"żyroskopowa\\\", Hueco HÜCO
hüco 133372
Obudowa, pompa paliwowa \\\"żyroskopowa\\\", Hueco 133372
256.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:2 szt.
: >10 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

133372

producent:

HÜCO

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Ciśnienie [bar]4
Rodzaj paliwabenzyna
Przestrzegaj informacji montażowych
Gwarancja5 lata gwarancji
nr EAN4044079333726
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\", Hueco 133372 HÜCO

Elektryczna pompa paliwa (w obudowie) pasuje do: AUDI A3, TT, SEAT LEON, VW GOLF IV 1.4-3.2 09.96-06.06
numery OEM:
AUDI      8L9919051B
AUDI      8L9919051E
AUDI      8L9919051F
AUDI      8L9919051G
AUDI      8L9919051J
AUDI      8L9919087
SEAT      8L9919051F
SEAT      8L9919051G
SEAT      8L9919087
VOLKSWAGEN      8L9919051B
VOLKSWAGEN      8L9919051E
VOLKSWAGEN      8L9919051F
VOLKSWAGEN      8L9919051G
VOLKSWAGEN      8L9919051J
VOLKSWAGEN      8L9919087

Zastosowanie Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\", Hueco 133372 HÜCO w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.