Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Ford SCORPIO I sedan (GGE) 2.4 i (1988.10-1994.10) 125km » 138005 hüco
wybrany samochód: 
Ford Scorpio I Sedan (gge) 2.4 I (1988.10-1994.10) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Hueco 138005 HÜCO

138005 Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Hueco HÜCO
94.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:6 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 6 szt.
 
    Ocena:
numer części:

138005

producent:

HÜCO

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaOE BOSCH
WersjaPick up
Gwarancja5 lata gwarancji
nr EAN4044079380058
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Hueco 138005 HÜCO

Moduł zapłonowy (3 pin) pasuje do: CITROEN AX, BERLINGO/MINIVAN, BX, C15/MINIVAN, ZX, FORD FIESTA III, PEUGEOT 106 I, 205 I, 205 II, 309 I, 309 II, 405 I, 405 II, 605 1.0-2.0 10.82-10.05
numery OEM:
CITROËN      594545
CITROËN      594555
CITROËN      94531304
CITROËN      9453130480
CITROËN      97531304
FIAT      60755012
FIAT      60755094
FORD      6153451
FORD      6153452
FORD      6159437
FORD      84SF12K067BA
FORD      86BF12K062A
FORD      86BF12K062AA
LANCIA      60755012
LANCIA      60755094
PEUGEOT      594545
PEUGEOT      594555

Zastosowanie Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Hueco 138005 HÜCO w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.