Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Opel OMEGA A (V87) 1.8 S (F19, M19, N19) (1986.09-1994.03) 90km » 138089 hüco
wybrany samochód: 
Opel Omega A (v87) 1.8 S (f19, M19, N19) (1986.09-1994.03) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Hueco 138089 HÜCO

138089 Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Hueco HÜCO
153.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 11.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: >10 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

138089

numer części:

138089

producent:

HÜCO

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaOE HONDA
Gwarancja5 lata gwarancji
nr EAN4044079380898
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Hueco 138089 HÜCO

Moduł zapłonowy (4 pin) pasuje do: HONDA CIVIC V 1.3/1.5/1.6 10.91-11.95
numery OEM:
HONDA      06300P2E305
HONDA      06302PT3H00
HONDA      30130P06006
HONDA      30130P2FA01

Zastosowanie Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Hueco 138089 HÜCO w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.