Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Citroën JUMPER I Platforma / podwozie (230) 1.9 TD (1994.03-2002.04) 90km » 2504046 hüco
wybrany samochód: 
Citroën Jumper I Platforma / Podwozie (230) 1.9 Td (1994.03-2002.04) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 2504046 HÜCO

2504046 Cewka zapłonowa HÜCO

    Ocena:
numery handlowe:

2504046

numer części:

2504046

dostawca:

HÜCO

Status produktu: Normalny
nr EAN4044079040464
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 2504046 HÜCO

Cewka zapłonowa pasuje do: BMW 1 (E87), 1 (F20), 1 (F21), 3 (E90), 3 (E92), 3 (E93), 3 (F30, F80), 3 (F31), 5 (E60), CITROEN BERLINGO/MINIVAN, C3 II, C4, C4 GRAND PICASSO I, C4 I 1.4-3.0 02.06-
numery OEM:
BMW      12137575010
CITROËN      597064
CITROËN      597091
PEUGEOT      597064
PEUGEOT      597091
MINI      12137550012
MINI      12137575010
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 2504046 HÜCO w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.