Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.6 GT Turbo 4WD (BF2) (1987.10-1991.11) 140km » 2508559 hüco
wybrany samochód: 
Mazda 323 Iii Hatchback (bf) 1.6 Gt Turbo 4wd (bf2) (1987.10-1991.11) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy, Original Spare Part 2508559 HÜCO

2508559 Korpus przepustnicy, Original Spare Part HÜCO
1,024.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 10 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

RME5018, RME5018A

numer części:

2508559

producent:

HÜCO

Status produktu: w przygotowaniu
Tryb pracyelektryczny
Przestrzegaj informacji montażowych
nr EAN4044079085595
Status produktu: w przygotowaniu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy, Original Spare Part 2508559 HÜCO

Przepustnica powietrza pasuje do: DACIA DOKKER, DOKKER/MINIVAN, DUSTER, DUSTER/SUV, LODGY, NISSAN JUKE, PULSAR, QASHQAI I, SENTRA VII, TERRANO, RENAULT CAPTUR I 1.6/1.6ALK/1.6LPG 02.07-
numery OEM:
NISSAN      161191KA0B
NISSAN      161191KA1B
RENAULT      161191KA1B
DACIA      161191KA1B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy, Original Spare Part 2508559 HÜCO w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.