Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego Audi A4 B5 (8D2) 1.9 TDI (1995.12-2000.11) 75km » 529 0216 10 ina
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 (8d2) 1.9 Tdi (1995.12-2000.11) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0216 10 INA

529 0216 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA
203.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 13.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0216 10

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Długość 1 [mm]1453
Ilość żeber6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
Postępować zgodnie z instrukcją montażu
nr EAN4014870171353
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
531 0306 10 Rolka napinająca paska wieloklinowego
FB 6PK1453 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0216 10 INA

Zestaw pasków wielorowkowych (z rolkami) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, XSARA, XSARA PICASSO, XSARA/KOMBI, PEUGEOT 206, 206+, PARTNER, PARTNER ORIGIN 1.1-1.6LPG 06.96-
numery OEM:
CITROËN      16 112 821 80
CITROËN      16 114 242 80
CITROËN      1611282180
CITROËN      1611424280
CITROËN      5750.T1
CITROËN      5750.T6
CITROËN      5750.YC
CITROËN      5750.Z0
CITROËN      5750.Z1
CITROËN      5750T1
CITROËN      5750T6
CITROËN      5750YC
CITROËN      5750Z0
CITROËN      5750Z1
CITROËN      5751.50
CITROËN      575150
CITROËN      96 222 715
CITROËN      96 337 272
CITROËN      96 337 272 80
CITROËN      96222715
CITROËN      96337272
CITROËN      9633727280
PEUGEOT      16 112 821 80
PEUGEOT      16 114 242 80
PEUGEOT      1611282180
PEUGEOT      1611424280
PEUGEOT      5750.T1
PEUGEOT      5750.T6
PEUGEOT      5750.YC
PEUGEOT      5750.Z0
PEUGEOT      5750.Z1
PEUGEOT      5750T1
PEUGEOT      5750T6
PEUGEOT      5750YC
PEUGEOT      5750Z0
PEUGEOT      5750Z1
PEUGEOT      5751.50
PEUGEOT      575150
PEUGEOT      96 222 715
PEUGEOT      96 337 272
PEUGEOT      96 337 272 80
PEUGEOT      96222715
PEUGEOT      96337272
PEUGEOT      9633727280
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0216 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0216 10 INA:

Mirosław, Chorzów
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Gliwice
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Mieielc
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.