Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego Volkswagen TRANSPORTER T5 Autobus (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ) 2.0 TDI 4motion (2009.09-2015.08) 140km » 529 0512 10 ina
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T5 Autobus (7hb, 7hj, 7eb, 7ej) 2.0 Tdi 4motion (2009.09-2015.08) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0512 10 INA

529 0512 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA
250.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 17.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0512 10

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Długość 1 [mm]1210
Ilość żeber6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
Postępować zgodnie z instrukcją montażu
nr EAN4014870599607
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
534 0733 10 Napinacz paska klinowego wielorowkowego
FB 6PK1210 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0512 10 INA

Zestaw pasków wielorowkowych z napinaczem pasuje do: NISSAN JUKE, PULSAR, QASHQAI II, TIIDA, X-TRAIL III, RENAULT CLIO IV, ESPACE V, KADJAR, MEGANE IV, TALISMAN 1.6/1.8 02.13-
numery OEM:
NISSAN      11720-1VA0A
NISSAN      11720-EN20A
NISSAN      11720-EN20B
NISSAN      11720-ET00A
NISSAN      117201VA0A
NISSAN      11720EN20A
NISSAN      11720EN20B
NISSAN      11720ET00A
NISSAN      11955-BV80A
NISSAN      11955BV80A
RENAULT      11 72 011 75R
RENAULT      11 72 01V A0A
RENAULT      11 95 5BV 80A
RENAULT      117201175R
RENAULT      117201VA0A
RENAULT      11955BV80A
RENAULT      77 00 112 719
RENAULT      77 11 116 153
RENAULT      77 11 116 154
RENAULT      7700112719
RENAULT      7711116153
RENAULT      7711116154
RENAULT      82 00 833 563
RENAULT      8200833563
DACIA      11 72 011 75R
DACIA      11 72 01V A0A
DACIA      11 95 5BV 80A
DACIA      117201175R
DACIA      117201VA0A
DACIA      11955BV80A
DACIA      77 00 112 719
DACIA      77 11 116 153
DACIA      77 11 116 154
DACIA      7700112719
DACIA      7711116153
DACIA      7711116154
DACIA      82 00 833 563
DACIA      8200833563
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0512 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0512 10 INA:

Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Gliwice
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Mieielc
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Chorzów
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.