
| Liczba zębów 1 | 145 |
| Szerokość 1 [mm] | 25 |
| załączana pompa wodna | |
| Postępować zgodnie z instrukcją montażu | |
| Uwzględnić informację serwisową |
| Liczba zębów 1 | 145 |
| Szerokość 1 [mm] | 25 |
| załączana pompa wodna | |
| Postępować zgodnie z instrukcją montażu | |
| Uwzględnić informację serwisową |
Dodatkowe informacje o produkcie ZESTAW ROZRZĄDU Z PASKIEM + POMPA WODY AUDI 530 0665 30 INA
| AUDI | 04B 109 244 B | |
| AUDI | 04B 121 011 D | |
| AUDI | 04B 121 011 DX | |
| AUDI | 04B 121 011 G | |
| AUDI | 04B109244B | |
| AUDI | 04B121011D | |
| AUDI | 04B121011DX | |
| AUDI | 04B121011G | |
| AUDI | 04L 109 119 | |
| AUDI | 04L 109 119 A | |
| AUDI | 04L 109 119 B | |
| AUDI | 04L 109 119 C | |
| AUDI | 04L 109 119 D | |
| AUDI | 04L 109 119 F | |
| AUDI | 04L 109 119 G | |
| AUDI | 04L 109 119 J | |
| AUDI | 04L 109 243 B | |
| AUDI | 04L 109 243 C | |
| AUDI | 04L 109 243 G | |
| AUDI | 04L 109 243 R | |
| AUDI | 04L 109 243 S | |
| AUDI | 04L109119 | |
| AUDI | 04L109119A | |
| AUDI | 04L109119B | |
| AUDI | 04L109119C | |
| AUDI | 04L109119D | |
| AUDI | 04L109119F | |
| AUDI | 04L109119G | |
| AUDI | 04L109119J | |
| AUDI | 04L109243B | |
| AUDI | 04L109243C | |
| AUDI | 04L109243G | |
| AUDI | 04L109243R | |
| AUDI | 04L109243S | |
| SEAT | 04B 109 244 B | |
| SEAT | 04B 121 011 D | |
| SEAT | 04B 121 011 DX | |
| SEAT | 04B 121 011 G | |
| SEAT | 04B109244B | |
| SEAT | 04B121011D | |
| SEAT | 04B121011DX | |
| SEAT | 04B121011G | |
| SEAT | 04L 109 119 | |
| SEAT | 04L 109 119 A | |
| SEAT | 04L 109 119 B | |
| SEAT | 04L109119 | |
| SEAT | 04L109119A | |
| SEAT | 04L109119B |
Zastosowanie ZESTAW ROZRZĄDU Z PASKIEM + POMPA WODY AUDI 530 0665 30 INA w samochodach:
Opinie Klientów o ZESTAW ROZRZĄDU Z PASKIEM + POMPA WODY AUDI 530 0665 30 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.