Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 4PK920 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK920 INA

FB 4PK920 Pasek klinowy wielorowkowy INA
25.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:2 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

4PK918, 4PK919, 4PK920, 4PK921, 4PK922

numer części:

FB 4PK920

dostawca:

INA

Ilość żeber 4
Długość [mm] 920
nr EAN 4014870117696

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK920 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK920 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK920 producenta INA

TOYOTA

9091602221, 9091602348, 9091602499, 9936400920, 9936420920, 9936490920

MAZDA

FS0518381B9F, FS5918381, FS5918381A, FS5918381B

numery OEM:
MAZDA      FS05-18-381B9F
MAZDA      FS0518381B9F
MAZDA      FS59-18-381
MAZDA      FS59-18-381A
MAZDA      FS59-18-381B
MAZDA      FS5918381
MAZDA      FS5918381A
MAZDA      FS5918381B
TOYOTA      90916-02221
TOYOTA      90916-02348
TOYOTA      90916-02499
TOYOTA      9091602221
TOYOTA      9091602348
TOYOTA      9091602499
TOYOTA      99364-00920
TOYOTA      99364-20920
TOYOTA      99364-90920
TOYOTA      9936400920
TOYOTA      9936420920
TOYOTA      9936490920
LEXUS      90916-02221
LEXUS      90916-02348
LEXUS      90916-02499
LEXUS      9091602221
LEXUS      9091602348
LEXUS      9091602499
LEXUS      99364-00920
LEXUS      99364-20920
LEXUS      99364-90920
LEXUS      9936400920
LEXUS      9936420920
LEXUS      9936490920

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK920 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK920 INA:

Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.