Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 5PK1300 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK1300 INA

FB 5PK1300 Pasek klinowy wielorowkowy INA
27.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

5PK1298, 5PK1299, 5PK1300, 5PK1301, 5PK1302

numer części:

FB 5PK1300

dostawca:

INA

Ilość żeber 5
Długość [mm] 1300
nr EAN 4005108960351

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK1300 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK1300 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK1300 producenta INA

MITSUBISHI

MD331884, MD373622

AUDI

058903137C, 058903137E, 06B903137, 06B903137A, 06B903137E, 06B903137G

VOLKSWAGEN

058903137C, 058903137E, 06B903137, 06B903137A, 06B903137E, 06B903137G

SKODA

058903137C, 058903137E, 06B903137, 06B903137A, 06B903137E, 06B903137G

MERCEDES-BENZ

0159974792, A0159974792

TOYOTA

9936551300

numery OEM:
AUDI      058 903 137 C
AUDI      058 903 137 E
AUDI      058903137C
AUDI      058903137E
AUDI      06B 903 137
AUDI      06B 903 137 A
AUDI      06B 903 137 E
AUDI      06B 903 137 G
AUDI      06B903137
AUDI      06B903137A
AUDI      06B903137E
AUDI      06B903137G
MERCEDES-BENZ      015 997 47 92
MERCEDES-BENZ      0159974792
MERCEDES-BENZ      A 015 997 47 92
MERCEDES-BENZ      A0159974792
MITSUBISHI      MD331884
MITSUBISHI      MD373622
SEAT      058 903 137 C
SEAT      058 903 137 E
SEAT      058903137C
SEAT      058903137E
SEAT      06B 903 137
SEAT      06B 903 137 A
SEAT      06B 903 137 E
SEAT      06B 903 137 G
SEAT      06B903137
SEAT      06B903137A
SEAT      06B903137E
SEAT      06B903137G
SKODA      058 903 137 C
SKODA      058 903 137 E
SKODA      058903137C
SKODA      058903137E
SKODA      06B 903 137
SKODA      06B 903 137 A
SKODA      06B 903 137 E
SKODA      06B 903 137 G
SKODA      06B903137
SKODA      06B903137A
SKODA      06B903137E
SKODA      06B903137G
TOYOTA      99365-51300
TOYOTA      9936551300
VOLKSWAGEN      058 903 137 C
VOLKSWAGEN      058 903 137 E
VOLKSWAGEN      058903137C
VOLKSWAGEN      058903137E
VOLKSWAGEN      06B 903 137
VOLKSWAGEN      06B 903 137 A
VOLKSWAGEN      06B 903 137 E
VOLKSWAGEN      06B 903 137 G
VOLKSWAGEN      06B903137
VOLKSWAGEN      06B903137A
VOLKSWAGEN      06B903137E
VOLKSWAGEN      06B903137G
LEXUS      99365-51300
LEXUS      9936551300

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK1300 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK1300 INA:

Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.