Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Porsche TAYCAN (Y1A) Turbo (Y1AFL1) (2023-???) 884km » FB 6PK1125 ina
wybrany samochód: 
Porsche Taycan (y1a) Turbo (y1afl1) (2023-???) 884km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1125 INA

FB 6PK1125 Pasek klinowy wielorowkowy INA
33.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:10 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK1123, 6PK1124, 6PK1125, 6PK1126, 6PK1127

numer części:

FB 6PK1125

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Długość [mm]1125
nr EAN4005108990075
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1125 INA

numery OEM:
AUDI      032 145 933 E
AUDI      032 145 933 S
AUDI      032145933E
AUDI      032145933S
AUDI      036 145 933 D
AUDI      036 145 933 G
AUDI      036 145 933 Q
AUDI      036145933D
AUDI      036145933G
AUDI      036145933Q
CITROËN      5750.GE
CITROËN      5750.GN
CITROËN      5750.VT
CITROËN      5750GE
CITROËN      5750GN
CITROËN      5750VT
LADA      2110.811.4096
LADA      21108114096
OPEL      44 02 599
OPEL      4402599
PEUGEOT      5750.GE
PEUGEOT      5750.GN
PEUGEOT      5750.VT
PEUGEOT      5750GE
PEUGEOT      5750GN
PEUGEOT      5750VT
RENAULT      77 00 114 635
RENAULT      77 00 868 878
RENAULT      7700114635
RENAULT      7700868878
SEAT      032 145 933 E
SEAT      032 145 933 S
SEAT      032145933E
SEAT      032145933S
SEAT      036 145 933 D
SEAT      036 145 933 G
SEAT      036 145 933 Q
SEAT      036145933D
SEAT      036145933G
SEAT      036145933Q
SKODA      032 145 933 E
SKODA      032 145 933 S
SKODA      032145933E
SKODA      032145933S
SKODA      036 145 933 D
SKODA      036 145 933 G
SKODA      036 145 933 Q
SKODA      036145933D
SKODA      036145933G
SKODA      036145933Q
VAUXHALL      44 02 599
VAUXHALL      4402599
VOLKSWAGEN      032 145 933 E
VOLKSWAGEN      032 145 933 S
VOLKSWAGEN      032145933E
VOLKSWAGEN      032145933S
VOLKSWAGEN      036 145 933 D
VOLKSWAGEN      036 145 933 G
VOLKSWAGEN      036 145 933 Q
VOLKSWAGEN      036145933D
VOLKSWAGEN      036145933G
VOLKSWAGEN      036145933Q
DACIA      77 00 114 635
DACIA      77 00 868 878
DACIA      7700114635
DACIA      7700868878

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1125 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1125 INA:

Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.