Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK1468 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1468 INA

FB 6PK1468 Pasek klinowy wielorowkowy INA
37.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK1466, 6PK1467, 6PK1468, 6PK1469, 6PK1470

numer części:

FB 6PK1468

dostawca:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1468
nr EAN 4005108990631

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1468 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1468 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1468 producenta INA

PEUGEOT

5750EM, 5750KZ, 5750LA, 5750T5, 5750WH, 5750X8, 5750X9, 5750XT, 9637250580

CITROËN

5750EM, 5750KZ, 5750LA, 5750T5, 5750WH, 5750X8, 5750X9, 5750XT, 9637250580

FIAT

9633478180, 9638234780, 9647463180, 9652746580

LANCIA

9633478180, 9638234780, 9647463180, 9652746580

numery OEM:
ALFA ROMEO      9633478180
ALFA ROMEO      9647463180
ALFA ROMEO      9652746580
BMW      11 28 7 830 945
BMW      11 28 7 832 327
BMW      11 28 7 837 898
BMW      11287830945
BMW      11287832327
BMW      11287837898
CITROËN      5750.EM
CITROËN      5750.KZ
CITROËN      5750.LA
CITROËN      5750.T5
CITROËN      5750.WH
CITROËN      5750.X8
CITROËN      5750.X9
CITROËN      5750.XT
CITROËN      5750EM
CITROËN      5750KZ
CITROËN      5750LA
CITROËN      5750T5
CITROËN      5750WH
CITROËN      5750X8
CITROËN      5750X9
CITROËN      5750XT
CITROËN      96 372 505 80
CITROËN      9637250580
FIAT      9633478180
FIAT      9638234780
FIAT      9647463180
FIAT      9652746580
LANCIA      9633478180
LANCIA      9638234780
LANCIA      9647463180
LANCIA      9652746580
PEUGEOT      5750.EM
PEUGEOT      5750.KZ
PEUGEOT      5750.LA
PEUGEOT      5750.T5
PEUGEOT      5750.WH
PEUGEOT      5750.X8
PEUGEOT      5750.X9
PEUGEOT      5750.XT
PEUGEOT      5750EM
PEUGEOT      5750KZ
PEUGEOT      5750LA
PEUGEOT      5750T5
PEUGEOT      5750WH
PEUGEOT      5750X8
PEUGEOT      5750X9
PEUGEOT      5750XT
PEUGEOT      96 372 505 80
PEUGEOT      9637250580
CHEVROLET      9633478180
MINI      11 28 7 830 945
MINI      11 28 7 832 327
MINI      11 28 7 837 898
MINI      11287830945
MINI      11287832327
MINI      11287837898
zamienniki:
6PK1468
brak
RUVILLE/FAG

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1468 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1468 INA:

Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.