Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Opel ZAFIRA A nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (T98) 2.0 DTI 16V (F75) (2000.09-2005.06) 101km » FB 6PK1705 ina
wybrany samochód: 
Opel Zafira A Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (t98) 2.0 Dti 16v (f75) (2000.09-2005.06) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1705 INA

FB 6PK1705 Pasek klinowy wielorowkowy INA
40.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK1703, 6PK1704, 6PK1705, 6PK1706

numer części:

FB 6PK1705

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Długość [mm]1705
nr EAN4014870127879
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1705 INA

numery OEM:
AUDI      046 903 137 B
AUDI      046903137B
BMW      11 28 1 437 869
BMW      11281437869
CITROËN      5750.96
CITROËN      5750.EK
CITROËN      5750.EV
CITROËN      5750.F0
CITROËN      5750.FY
CITROËN      5750.KT
CITROËN      5750.LH
CITROËN      5750.VQ
CITROËN      5750.Y5
CITROËN      5750.YA
CITROËN      575096
CITROËN      5750EK
CITROËN      5750EV
CITROËN      5750F0
CITROËN      5750FY
CITROËN      5750KT
CITROËN      5750LH
CITROËN      5750VQ
CITROËN      5750Y5
CITROËN      5750YA
CITROËN      96 155 949
CITROËN      96 155 951
CITROËN      96 423 838 80
CITROËN      96155949
CITROËN      96155951
CITROËN      9642383880
FIAT      9641705880
FORD      1089877
FORD      1141315
FORD      2S61-6C301-DA
FORD      2S616C301DA
FORD      XS6E-6C301-BB
FORD      XS6E6C301BB
LANCIA      9641705880
OPEL      13 40 037
OPEL      13 40 058
OPEL      1340037
OPEL      1340058
OPEL      55214074
OPEL      55595073
PEUGEOT      5750.96
PEUGEOT      5750.EK
PEUGEOT      5750.EV
PEUGEOT      5750.F0
PEUGEOT      5750.FY
PEUGEOT      5750.KT
PEUGEOT      5750.LH
PEUGEOT      5750.VQ
PEUGEOT      5750.Y5
PEUGEOT      5750.YA
PEUGEOT      575096
PEUGEOT      5750EK
PEUGEOT      5750EV
PEUGEOT      5750F0
PEUGEOT      5750FY
PEUGEOT      5750KT
PEUGEOT      5750LH
PEUGEOT      5750VQ
PEUGEOT      5750Y5
PEUGEOT      5750YA
PEUGEOT      96 155 949
PEUGEOT      96 155 951
PEUGEOT      96 423 838 80
PEUGEOT      96155949
PEUGEOT      96155951
PEUGEOT      9642383880
SEAT      046 903 137 B
SEAT      046903137B
SKODA      046 903 137 B
SKODA      046903137B
VAUXHALL      13 40 037
VAUXHALL      13 40 058
VAUXHALL      1340037
VAUXHALL      1340058
VAUXHALL      55214074
VAUXHALL      55595073
VOLKSWAGEN      046 903 137 B
VOLKSWAGEN      046903137B
HYUNDAI      25212-37151
HYUNDAI      25212-37160
HYUNDAI      25212-37161
HYUNDAI      2521237151
HYUNDAI      2521237160
HYUNDAI      2521237161
KIA      25212-37151
KIA      25212-37160
KIA      25212-37161
KIA      2521237151
KIA      2521237160
KIA      2521237161
MINI      11 28 1 437 869
MINI      11281437869
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1705 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1705 INA:

Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.