Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Seat IBIZA IV (6J5, 6P1) 1.2 TSI (2012.08-2015.05) 86km » FB 7PK1795 ina
wybrany samochód: 
Seat Ibiza Iv (6j5, 6p1) 1.2 Tsi (2012.08-2015.05) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK1795 INA

FB 7PK1795 Pasek klinowy wielorowkowy INA
42.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
: >10 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

7PK1793, 7PK1794, 7PK1795, 7PK1796, 7PK1797

numer części:

FB 7PK1795

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber7
Długość [mm]1795
nr EAN4005108995513
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK1795 INA

Pasek wielorowkowy (7PK1795) pasuje do: NISSAN INTERSTAR, PRIMASTAR, PRIMERA, OPEL MOVANO A, VIVARO A, RENAULT DUSTER, KAPTUR, LAGUNA, LAGUNA II, LAGUNA III, MASTER II, TRAFIC II 1.9D-2.5D 12.97-
numery OEM:
NISSAN      11720-AW300
NISSAN      11720AW300
OPEL      44 05 280
OPEL      44 18 675
OPEL      4405280
OPEL      4418675
OPEL      9121113
OPEL      93195485
RENAULT      82 00 200 665
RENAULT      82 00 211 989
RENAULT      82 00 833 555
RENAULT      82 00 833 558
RENAULT      8200200665
RENAULT      8200211989
RENAULT      8200833555
RENAULT      8200833558
VAUXHALL      44 05 280
VAUXHALL      44 18 675
VAUXHALL      4405280
VAUXHALL      4418675
VAUXHALL      9121113
VAUXHALL      93195485
DACIA      82 00 200 665
DACIA      82 00 211 989
DACIA      82 00 833 555
DACIA      82 00 833 558
DACIA      8200200665
DACIA      8200211989
DACIA      8200833555
DACIA      8200833558

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK1795 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK1795 INA:

Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.