Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Ford FOCUS III Turnier 1.6 EcoBoost (2010.07-???) 182km » BO-K18 japanparts
wybrany samochód: 
Ford Focus Iii Turnier 1.6 Ecoboost (2010.07-???) 182km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa BO-K18 JAPANPARTS

BO-K18 Cewka zapłonowa JAPANPARTS
japanparts BO-K18
91.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:5 szt.

    Ocena:
numer części:

BO-K18

dostawca:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
nr EAN8033001977738
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa BO-K18 JAPANPARTS

CEWKA ZAPŁ JAPANPARTS BO-K18
numery OEM:
ISUZU      8941367660
MITSUBISHI      MD113551
NISSAN      2243342L00
NISSAN      2244861A00
NISSAN      2244884A10
HYUNDAI      0K2011810XB
HYUNDAI      0K2011810XC
HYUNDAI      2731035010
KIA      0K2011810XB
zamienniki:
78-0K-K18
brak
ASHIKA

Zastosowanie Cewka zapłonowa BO-K18 JAPANPARTS w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.