Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.8 quattro (1991.08-1996.12) 174km » RD-812 japanparts
wybrany samochód: 
Audi Coupe B3 (89, 8b3) 2.8 Quattro (1991.08-1996.12) 174km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny RD-812 JAPANPARTS

RD-812 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAPANPARTS
39.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:2 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

RD-812

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Długość całkowita [mm]321
Gwint zewn. [mm]18
Gwint zewn. 1 [mm]12 X 1,25
nr EAN8033001490435
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny RD-812 JAPANPARTS

DRĄŻEK KIER JAPANPARTS RD-812 SUZUKI SWIFT III
numery OEM:
OPEL      04709161
OPEL      4709161
SUZUKI      48830-63J00
SUZUKI      4883063J00000
VAUXHALL      93194002

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny RD-812 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny RD-812 JAPANPARTS:

Krzysztof, Czerwonak
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.