Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » katalizator » 1090854FP2 jmj

katalizator 1090854FP2 JMJ

1090854FP2 katalizator JMJ
jmj 1090854FP2
595.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:6 szt. wysyłka Czwartek
:6 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

1090854FP2

dostawca:

JMJ

Indeks: JMJ 1090854FP2
Marka: JMJ
Grupa towarowa TecDoc: Katalizator
Nazwa: KATALIZATOR
Opis: HOMOLOGOWANY
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Numer dostawcy: 1090854FP2
Parametry:komplet

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie katalizator 1090854FP2 JMJ

Katalizator EURO 3/EURO 4 pasuje do: SEAT LEON, TOLEDO II, VW BORA, BORA I, GOLF IV 1.6 02.00-06.06

katalizator 1090854FP2 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE katalizator 1090854FP2 producenta JMJ

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie katalizator 1090854FP2 JMJ w samochodach:

Opinie Klientów o katalizator 1090854FP2 JMJ:

Piotr, Ząbki
2025-01-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Katalizator wydechowy


Ten element układu wydechowego potocznie nazywany jest konwerterem katalitycznym. Jego celem jest zmniejszenie ilości szkodliwych substancji w wydostających się na zewnątrz spalinach. Obecność tej części w układzie regulowana jest przez przepisy dotyczące norm czystości spalin. Im nowsze auto, tym przepisy bardziej surowe.

Katalizator jest dość delikatnym elementem układu. Na jego pracę i żywotność wpływają czynniki, takie jak niesprawne przewody wysokiego napięcia, zużyte świece zapłonowe, nierówna praca silnika. Niedopalone paliwo jest wówczas docierane w katalizatorze, co może spowodować jego awarię.

Ważne jest również to, aby nie wjeżdżać gwałtownie w kałuże. Zimna woda w kontakcie z rozgrzanym katalizatorem może doprowadzić do pęknięcia ceramicznego wkładu.

Objawem, który sygnalizuje uszkodzenie katalizatora, jest spadek mocy silnika i charakterystyczny hałas dobiegający spod podwozia (przypomina grzechotanie lub dzwonienie). Nieprawidłowość sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Usunięcie awarii poprzez wycięcie katalizatora i wstawienie w jego miejsce kawałka rury poskutkuje "nieprzejściem" kolejnego badania technicznego.
 

JMJ
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.