Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 20H9016-JPN jpn

KLOCKI HAMULC. VW PASSAT 10- TYŁ 20H9016-JPN JPN

20H9016-JPN KLOCKI HAMULC. VW PASSAT 10- TYŁ JPN
50.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

20H9016-JPN

dostawca:

JPN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KLOCKI HAMULC. VW PASSAT 10- TYŁ 20H9016-JPN JPN

KLOCKI HAMULC. VW PASSAT 10- TYŁ 20H9016-JPN ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

AVIA

D-Line

Numery OE KLOCKI HAMULC. VW PASSAT 10- TYŁ 20H9016-JPN producenta JPN

VOLKSWAGEN

3AA698451, 3C0698451, 3C0698451A, 3C0698451B, 3C0698451C, 3C0698451D, 3C0698451E, 3C0698451F, 5N0698451, JZW698451G

AUDI

3AA698451, 3C0698451C, 3C0698451D, 3C0698451F, JZW698451G

numery OEM:
AUDI      3AA 698 451
AUDI      3C0 698 451C
AUDI      3C0 698 451D
AUDI      3C0 698 451F
AUDI      JZW 698 451G
VOLKSWAGEN      3AA 698 451
VOLKSWAGEN      3C0 698 451
VOLKSWAGEN      3C0 698 451A
VOLKSWAGEN      3C0 698 451B
VOLKSWAGEN      3C0 698 451C
VOLKSWAGEN      3C0 698 451D
VOLKSWAGEN      3C0 698 451E
VOLKSWAGEN      3C0 698 451F
VOLKSWAGEN      5N0698451
VOLKSWAGEN      JZW 698 451G
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KLOCKI HAMULC. VW PASSAT 10- TYŁ 20H9016-JPN JPN w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.