Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Volvo S70 (874) 2.0 Turbo (1997.01-2000.11) 226km » 50F0A00-JPN jpn
wybrany samochód: 
Volvo S70 (874) 2.0 Turbo (1997.01-2000.11) 226km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

filtr automatycznej skrzyni biegÓw jeep 50F0A00-JPN JPN

50F0A00-JPN filtr automatycznej skrzyni biegÓw jeep JPN
35.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

50F0A00-JPN

dostawca:

JPN

  • Indeks: JPN 50F0A00-JPN
  • Marka: JPN
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów
  • Nazwa
    • FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW JEEP
  • Opis
    • WRANGLER TJ/ GRAND CHEROKEE TJ 4.0i 1996->
  • Dane dodatkowe:
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 03515996
    • Numer dostawcy: 50F0A00-JPN
  • Indeks: JPN 50F0A00-JPN
  • Marka: JPN
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów
  • Nazwa
    • FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW JEEP
  • Opis
    • WRANGLER TJ/ GRAND CHEROKEE TJ 4.0i 1996->
  • Dane dodatkowe:
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 03515996
    • Numer dostawcy: 50F0A00-JPN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie filtr automatycznej skrzyni biegÓw jeep 50F0A00-JPN JPN

numery OEM:
CHRYSLER      03515996
JEEP      3515996
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie filtr automatycznej skrzyni biegÓw jeep 50F0A00-JPN JPN w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.